Sansian Matkojenyhdistelykeskuksen asiakaspalvelu on suljettu tiistaina 13.10. klo 9–14 järjestelmäpäivityksestä johtuen. Järjestelmän katkon aikana meiltä ei voi tilata kyytejä, emmekä pysty välittämään tilauksia autoihin. Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.
Voitte tilata katkoksen ajalle ajoittuvat kyydit etukäteen, jolloin lähetämme kyytilaukset autoihin ennakkoon. Tilaukset kannattaa tehdä viimeistään maanantaina 12.10. Katkon aikana meiltä ei valitettavasti voi tilata kyytejä.
Yhteystiedot ja ohjeet kyytien tilaamiseksi:
Kaikki ennen katkoa tilatut kyydit välitetään sopimusautoilijoiden mBus-laitteille. Katkon aikana emme pysty kyytejä välittämään. Järjestelmäpäivityksestä johtuen myös mBus-laitteet on päivitettävä uuteen versioon. Uusi versio on saatavilla 6.10. alkaen, ja sen on oltava laitteille asennettuna viimeistään maanantaina 12.10. Sopimusautoilijoille on lähetetty 5.10. sähköpostitse latauslinkki ja -ohjeet. Jos ette ole saanut viestiä, ottakaa yhteyttä autoilijalinjan palvelunumeroon p. 044 718 3245 (arkipäivisin ma-pe klo 8–11).
Päivitys aiheuttaa muutoksen myös teidän asiakastunnuksissanne. Aiheesta on lähetetty 5.10. sähköpostitse viesti ja ohjeet. Lisätietoja voitte kysyä Sansian yhteyshenkilöltänne.
Kaikki tarvitsemasi hankinta- ja henkilöliikennepalvelut löydät samasta paikasta. Keskity siihen, mikä on tärkeää.
SANSIA OY
Puutarhakatu 6, 70300 Kuopio
017 218 900
info@sansia.fi