Tietoa autoilijoille
Tälle sivulle on kerätty ohjeita Sansian sopimusautoilijoille sekä sellaisiksi haluaville.
Kilpailutukset
Kaikki valmistelussa olevat hankintamme suunniteltuine aikatauluineen löytyvät jatkossa Hankintakalenteri.fi-sivustolta hankintakalenterista, joka otettiin käyttöön 30.8.2022.
Jokaisesta käynnissä olevasta tarjouskilpailusta julkaisemme hankintailmoituksen kansallisessa HILMA-palvelussa osoitteessa Hankintailmoitukset.fi. Rekisteröitymällä Hilmaan voit luoda itsellesi hakuvahdin, joka ilmoittaa kun seuraamasi toimialan tai hankintayksikön hankintailmoituksia julkaistaan. Ohjeet löytyvät Hilman sivuilta.
Tarjouspalvelu-portaali
Hankintailmoituksesta löytyy linkki tarjouspyyntöasiakirjoihin, jotka sijaitsevat Tarjouspalvelu.fi-palvelussa, jossa myös tarjoukset jätetään sähköisesti. Tarjousportaalin käyttäminen vaatii maksuttoman rekisteröitymisen.
Olemme ottamassa käyttöön uutta hankintojen johtamis- ja sopimushallintajärjestelmää, jota myös sopimustoimittajamme käyttävät Tarjouspalvelu.fi-portaalin kautta. Järjestelmän kautta raportoidaan toteutuneet sopimusmyynnit Sansialle sopimusehtojen mukaisesti.
Autoilijatilitykset
VPL-, SHL- ja koulukuljetusten tilitykset maksetaan kuun 20. päivään mennessä. Muistathan pitää pankkiyhteystietosi ajan tasalla.
Korjaukset kilometreihin ja kyytienvälitysjärjestelmään liittyvät selvityspyynnöt
Mikäli MYK:n kautta välitetyn kyydin kilometreissä tai lisissä on korjattavaa, ilmoitetaan muuttuneet kilometrit ja muutoksen syy sähköisellä Webropol-lomakkeella. Lomaketta käytetään myös kyytienvälitysjärjestelmään liittyviin selvityspyyntöihin. Otamme selvitystehtäviä vastaan vain kirjallisena.
Laskutusohjeet
Ohje laskun lähettämisestä Sansialle
Sansia Oy:lle sähköpostitse tai postitse lähetettävät laskut
Ajokaluston muutokset
Pidämme yllä luetteloa sopimusautoilijoiden käytössä olevasta ajokalustosta. Ennen kuin otat käyttöösi uuden auton, ilmoita siitä meille sähköisellä Webropol-lomakkeella. Lomakkeelle voit ladata myös kuvan uuden auton rekisteriotteesta.
Muu asiointi
Sansian toimipaikoissa Kuopiossa ja Mikkelissä ei ole asiakaspalvelupisteitä, vaan asiointi kanssamme tapahtuu sähköisesti, puhelimitse ja kirjeitse.
Henkilökuntamme on tavoitettavissa arkisin noin klo 8-15.