Tilaajaportaali
Sansian hankintojen sopimushallinta- ja johtamisjärjestelmä on rakennettu tukemaan Sansian ja sen asiakkaiden sekä sopimustoimittajien yhteistyötä hankintaprosessin eri vaiheissa.
Sansian omistaja-asiakkaat käyttävät järjestelmää Tilaajaportaalin kautta. Tilaajaportaali antaa asiakkaillemme monipuoliset työkalut hankintaprosessin eri vaiheisiin, kuten
- toimeksiantojen tekemiseen
- yhteishankintoihin liittymiseen
- reklamaatioehdotuksiin
- hankintoihin liittyvien raporttien tekemiseen.
Portaalista asiakkaamme näkevät kaikki hankinnat, joissa heidän organisaationsa on mukana tilaajana tai mahdollisena tilaajana. Tilaajaportaalin käyttäjät voivat myös viedä oman organisaationsa hankinnat Excel-raportiksi.
Tilaajaportaaliin kirjaudutaan osoitteessa https://login.cloudia.net/.
Tunnukset saat oman organisaatiosi pääkäyttäjältä, ja käyttöohjeet löytyvät järjestelmätoimittaja Cloudian tukiportaalista. Siellä näkyvät myös Tilaajaportaalin häiriöitä koskevat ilmoitukset.
Tilaajaportaalin päätoiminnot ovat valmiit, mutta luonnollisesti jatkamme järjestelmän kehittämistä. Voit kysyä lisätietoja tai antaa meille palautetta sähköisellä yhteydenottolomakkeella.
Mikäli tarvitset apua palvelun käytössä tai palvelun käytössä ilmenee teknisiä ongelmia, voitte olla yhteydessä osoitteeseen tuki(at)cloudia.fi tai numeroon 020 766 1077.
0 Sopimusta
0 Sopimustoimittajaa
0 M€ Sopimusostoja