Tilaajaportaali
Sansian sopimushallinta- ja johtamisjärjestelmä on rakennettu tukemaan Sansian ja sen asiakkaiden sekä sopimustoimittajien yhteistyötä hankintaprosessin eri vaiheissa.
Sansian omistaja-asiakkaat käyttävät järjestelmää uuden tilaajaportaalin kautta, joka on otettu käyttöön loppusyksystä 2021. Tilaajaportaali antaa asiakkaillemme monipuoliset työkalut hankintaprosessin eri vaiheisiin kuten
- toimeksiantojen tekemiseen
- yhteishankintoihin liittymiseen ja
- reklamaatioehdotuksiin (tulossa kesäkuussa 2022).
Tähän saakka käytössämme ollut SansiAreena väistyy alkusyksystä 2022.
Tunnukset saat organisaatiosi pääkäyttäjältä.
Lisätietoja voit kysyä sähköisellä yhteydenottolomakkeella.
0 Sopimusta
0 Hankintaa
0 M€ Sopimusostoja