Tilaajaportaali
Sansian hankintojen sopimushallinta- ja johtamisjärjestelmä on rakennettu tukemaan Sansian ja sen asiakkaiden sekä sopimustoimittajien yhteistyötä hankintaprosessin eri vaiheissa.
Sansian omistaja-asiakkaat käyttävät järjestelmää Tilaajaportaalin kautta, joka otettiin käyttöön loppusyksystä 2021. Tilaajaportaali antaa asiakkaillemme monipuoliset työkalut hankintaprosessin eri vaiheisiin kuten
- toimeksiantojen tekemiseen
- yhteishankintoihin liittymiseen
- reklamaatioehdotuksiin.
Portaalista asiakkaat näkevät myös kaikki hankinnat, joissa heidän organisaationsa on mukana tilaajana tai mahdollisena tilaajana.
Tunnukset saat organisaatiosi pääkäyttäjältä, ja käyttöohjeet löytyvät järjestelmätoimittaja Cloudian tukiportaalista.
Aiemmin käytössämme ollut SansiAreena on poistunut käytöstä, joten suosittelemme päivittämään omat linkit ja pikakuvakkeet osoittamaan Tilaajaportaalin osoitteeseen https://login.cloudia.net/.
Tilaajaportaalin päätoiminnot ovat valmiit, mutta luonnollisesti jatkamme järjestelmän kehittämistä.
Voit kysyä lisätietoja tai antaa meille palautetta sähköisellä yhteydenottolomakkeella.
0 Sopimusta
0 Sopimustoimittajaa
0 M€ Sopimusostoja